عضویت در کانال تلگرامی سایت

تبلیغات

تهیه نان رژیمی، مخصوص ورزشکاران


مواد لازم:    آردم گندم سیاه 2 ق غ    سبوس گندم 100 گرم    بادام زمینی 100 گرم    دانه کتان 100 گرم    بیکینگ پودر 15 گرم    نمک دریا 1 ق چ    سفیده تخم مرغ 5 عدد    ماست 300 گرم    دانه آفتاب گردان 2 ق غ
 نان رژیمی (Fitness bread)

طرز تهیه:

1- برای شروع فر رو روی دمای180درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

2- آرد گندم سیاه،سبوس گندم،بادام زمینی،دانه کتان،بیکینگ پودر و نمک رو برای1-2دقیقه خوب مخلوط کنید.

نان رژیمی (Fitness bread)

3
- درمرحله بعد سفیده تخم مرغ و ماست رو اضافه کنید و برای 2-3دقیقه کاملا مخلوط کنید.نان رژیمی (Fitness bread)

4- داخل قالب لوف رو کاغذ روغنی بگذارید و مواد نان رو که خمیری شبیه به خمیر کیک هست رو داخلش پخش کنید و روی نان را با دانه آفتاب گردان بپوشانید.نان رژیمی (Fitness bread)

5- قالب رو داخل فر گرم شده برای مدت 50 تا 60 دقیقه قرار دهید.
 
نکته:

گندم سیاه نوعی دانه هست که برعکس نامش از خانواده گندمیان نیست و میوه گیاهی به نام"Fagopyrum esculentum "هست.

نان رژیمی (Fitness bread)

این دانه گلوتن ندارد و میتوان از آرد آن داخل خمیر کیک و پنکیک،از دانه اش داخل کوکی ها، به عنوان قوام دهنده سوپ ها،به عنوان سریل صبحانه و در کنار حبوبات دیگر استفاده کرد.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار